කුරුළු යාළුවෝ

Wednesday, October 9, 2013

“ පළගැටියන් දෙන්නා ප්‍රේමයෙන් වෙලි සිටියා...”



මිනිස්සු සත්තුන්ට වඩා වෙනස් වෙන්නේ මොලේ ලොකු නිසාලු..මොලේ ලොකුයි කිව්වට අපි අපේ මොලේ වැඩි කම හින්දම අවුල් ගොඩකට මුණ දානවනි ඈ...කුරුල්ලනම් හැමවෙලේම ඉතින් මුණ දෙන්නේ අවුල් වලටමනි..මේකගේ ජීවිතේ හැමදාම ටැපලිලා...ළඟින් යන්න බෑ මොකක් හරි කෙහුරක් ටැපලෙනවා බුදු සුවර්...

මේ ළඟදිත් එහෙම වැඩක් උනා...මොනවා කරන්නද ඉතින්...පෝරුවේ කරපු පින් පලදෙනවලුනි...මම හිතන්නේ ගිය ආත්මේ එව්වා වෙන්ඩ ඇති...මොකද මම මේ ආත්මේ තාම පෝරුවට නැග්ගේ නෑනේ...සේරම ලෑස්ති මංගල්ලෙට නම්...එත් කෙල්ලෙක් නෑ.. ඒකයි සුට්ටන් පරහකට තීන්නේ ඔන්න..කෙල්ලෝ කියද්දීන් මතක් උනේ...කෙල්ලෝ ගැන ලියලා බෑ මේකේ...මෙව්වා කියවන උන් විලි ලජ්ජා නැති උන් වෙනවා...අනික මෙව්වා කියෝපුවාම උන්ගේ ලජ්ජා නහර ක්‍රම ක්‍රමයෙන් ක්ෂය වෙනවා කියලා ජපානේ ක්ලබ් එකක වයසක ආච්චි කෙනෙක් කියල තියනවා කියල මම අඟහරුවාදා සති අන්ත පත්තරේක දැක්කා...එව්වා ඕනේ නෑ එක හන්දා...

ඈ...අර පොල් ගහ ගැන කියන්ඩ ගිහින් මැක්කා ගැන කියෙව්වා වගේ මමත් පටන් ගත්තේ කොහෙන්වත්...දැන් කොහෙවත්...ආශ්චරියේ තමා ඈ...මම කියන්න යන දේ පොඩ්ඩක් මම පත්තරේකින් එහෙම දැක්ක දෙයක්...ඒ වෙලාවේ හදිසියට හදිසියට කියවලා මෙමරියට වැටුණු එව්වයි මගේ හිතින් ආපු මෙව්වයි සේරම එකතු කරලා, කලත්තලා,මික්ස් කොරලා,මෙව්වා කොරලා තමයි මේ තියෙන්නේ ඈ...අපුරු පාට...ෂා රස...මරු ඈ...(එහෙම කියන්නේ මම නෙවෙයි දොන් ෂර්මන් ඈ...උගේ ගෑනිටවත් කියන්නේ නැතිව ඇති කෑම වලට තරං...)




දැන් මම මේ දැම්ම ෆොටෝ බලලා අපේ උන් හුල්ලනවා ඇති...ගෙදර ඉන්න බව්වට එහෙම මේක දැකලා මල පැනලා ඇති දෙලක්ෂ පනස් දාහට...ඈ...අපොයි...හරි ළමයි සේරම කොටු කොටු දාගන්න... දැන් හරි...අවුලක් නෑ..කෙහුරක් නෑ...ජින්ජිබිරිස් එකක් නෑ...මොකද මම පහලින් දාල තියනවා 18+ ඔන්ලි කියලා...අල්ලපු ගෙදර ඇන්ටිට අහවල් මෙව්වා එක වෙන්ඩ මමත් දන්නවා අපේ රටේ නීතියේ තියන හිල් ඈ...
ඇත්තටම මේ මොනවද?ඈ...මේ එක එක සත්තු ප්‍රජනනය කොරන හැටි..හැබැයි ඔය උඩින් ඉන්න පළගැටියෝ දෙන්නගේ පින්තුරේ හඳුන්වලා තිබ්බේ  “ පළගැටියන් දෙන්න ප්‍රේමයෙන් වෙලි සිටියා...” කියල...

අම්මපල්ල මට මේක දැක්කම මල අසු හාරදාහට..මොකක්ද මුන් මේ කියන්නේ?ඈ...මේක හද්ද බුලයක්..පට්ට බයිලාවක්.සංසර්ගය කියන එකට ඒ නම කියන්ඩ ලැජ්ජයි නම් එක නොකිය ඉන්න එක වෙනම කතාවක්.මළා කියලා කියන්ඩ බැරි කමට මළ, මලක් විදිහට හඳුන්වන එක වැරදි නි...හා නැත්ද මං අහන්නේ?


හරි මෙහෙම කියමුකෝ..ආදරය,දයාව කරුණාව,ශෘංගාරය කියන ඒවා හරි වෙනත් මානුෂීය හැඟීම් හරි සත්තුන්ට දැනෙනවද කියලා...ඔන්න ඉතින් ආගම දහමේදී නම් එහෙම කියනවා..ඒ මොකද ඒ තේරුම් ගැනීමේ පහසුවටනි...ඇත්තටම මම දන්නා හැටියටනම් සත්තුන්ට දැනෙන්නේ හැඟීම් දෙකයි... උගේ ලඟින් ඉන්න එකා උට තර්ජනයක් වෙයිද,නැත්ද කියන එක...තර්ජනය අවම වෙන්න අවම වෙන්න ලං වෙනවා...තර්ජනය වැඩි වෙද්දීන් ඈත් වෙනවා...වෙන දෙයක් ඕනි නැහැ..


මම අද උදෙත් දැක්ක බල්ලෝ දෙන්නෙක් එකතු වෙලා ඔය මගුල කරනවා...එතකොට නම් ඉතින් බල්ලා බැල්ලි ව ඉම්බේ නෑ..අනිත් මෙකි නොකී එව්වා කෙරුවෙත් නෑ.කරපු එකම දේ සංසර්ගය.(වැරදියට හිතන්නෙපා මම මේක බලන් හිටියා කියලා ඈ...මල මගුලයි ඊට පස්සේ)

ඉතින් සත්තු සත්තු අතර ආදරයක් තියෙනවද නැත්ද කියලා කියන්න අපට හරියටම බෑ...එත් සත්තු සත්තු දීර්ඝ කාලින බැඳීම් වලට යන්නේ නෑ කියල කියන්නනම් කුරුල්ලට එකෙන්ම පුළුවන්...මොකද ඒක හන්දා තමයි උන් අතරේ සදාචාරයක් නීතියක් කියලා දෙයක් නැත්තේ...
මම එහෙම කිව්වේ මේකයි..හරි අපි හිතමු ඔය රුප වල ඉන්න ගෙම්බෝ, පළගැටියෝ, කුරුමිනියෝ ඉන්නේ ප්‍රේමයෙන් වේලිලා කියලා...එහෙනම් ප්‍රේමයට සම්බන්ධ අනෙත් හැඟීම් එහෙමත් උන්ට දැනෙන්න ඕනි...


ගෙම්බාගේ අම්ම වයසට ගියාම ගෙඹි පුතාල දුවලා කන්ඩ බොන්ඩ දීල බලාගන්ඩ ඕනි..නාවන්ඩ ඕනි...ගෙඹි අම්මලා තාත්තල ළමයින්ව ඉක්කොලේ දාන්ඩ යන්ඩ ඕනි...අසනීප උනාම බලන්ඩ ඕනි...එත් එහෙම සෙද්දවල් වෙන්නේ නෑනේ දෙයියනේ...එකනි අරුමේ..
අන්න එක හින්ද තමයි මම මේ කියන්නේ උන් අතරේ ප්‍රේමය වගේ සංකීර්ණ බැඳීමක් නෑ කියලා...අනික ප්‍රේමය කියන්නේ අති සංකීර්ණ බැඳීමක්..ඒක මිනිස්සුන්ටම විතරයි අනන්‍ය...අනික කුරුල්ලෝ පැටවුන්ට කෑම කවන එකත් වෙනම ස්වභාවික ක්‍රියාවලියක්...කිසිම වෙලාවක මිනිස් හැඟීම් සත්ව හැඟීම් එක්ක ගලපන්න යන එකනම් පට්ට මෝඩ කතාවක් කියලයි කුරුල්ලටනම් හිතෙන්නේ...හිතෙන දේ කිව්වේ ඔන්න...

සත්ත්ව ලෝකයෙන් අපට ඕනි තරම් උදාහරණ ගන්න පුළුවන්...පුංචි වේයා තුඹසක් බඳින්නේ එකමුතුකම හඬ කියලා පුංචි කාලේ අපට කියලා දීල තියනවනි.බම්බුව තමයි..ඈ යකෝ වේයා දන්න එකමුතු කමක් නෑ..ඒක උගේ සිස්ටම් එක...මී මැස්සා පැණි හදන්නේ එකමුතුකම හින්දලු..ඌ ඒ මී පැණි මිනිස්සුන්ට දීලා පට්ට සේවයක් කරනවලු...ඒ තරම් මොලයක් තියනවනම් ඌ මිනිස්සු මී වදේ කඩන බව දැන දැන නොබැඳ ඉන්නවනි...එක නෙවෙයි ඇත්ත...මිනිහා කියන සතා පට්ට කුපාඩි කුප්පහි එකෙක්...ඌ මී මැස්සගෙන් හොරෙන් පැණි ටික උස්සනවා කියන එක වහගන්ඩ ගෙතුව කතාවක්.එතකොට පන්සිල් පද රැකුණා වෙනවා ඒ සයිඩ් එකෙනුත්.මී මැස්ස වද බඳින එකයි,වේයා හුඹස හදන එකයි සොබාදහම...දහමට සාහිත්‍යට ගැලපෙන විදිහට පුංචි පුංචි කතා හදන්න පුළුවන්...වතුර බිංදු බිංදු එකතු වෙලා මහා මුහුද හැදුණා කීවාම අපි එකෙන් එකමුතුකම ඉගෙන ගන්නවා..මුහුදේ වතුර පිරුණේ ඕක අපට උගන්නන්නද?මී මැස්ස වද බැන්දේ ඕක අපට කියල දෙන්නද?මතක තියාගත්තොත් හොඳයි...ඔයා කියනවා

 “ පුතේ වේයා හුඹස ක් බඳිනවා...බලන්න එකමුතුකම”
කියලා...
එතකොට කවුරුහරි ඇහුවොත්
“වේයා තුඹස හදපුවාම නයා එකට රිංගුවේ අපට අහවල් මෙව්වා එක කියලා දෙන්නද”
කියලා..

කට උත්තර නෑ නේද?

මෙහෙමයි...ඔය කොයිකත් හරි ඇති..එත් කුරුල්ලා කියන්නේ සොබාදහම වෙනමම තේරුම් ගන්න ඕනි කාරණයක් කියලයි...පළගැටියෝ ලව් කරනවා කියන එක හරියට කොකා සිල් ගත්තා වගේ කතාවක්...එහෙම පේනවා පෙනුනට ඇත්තටම එහෙම නෑ...

මිනිහා විතරයි ඇත්තටම හැඟීම් දීර්ඝ කාලීනව නඩත්තු කරන්නේ...එක හන්දා තමයි අපි සත්තුන්ට වඩා කැපිලා පෙන්නේ...සමහර වෙලාවට පච වෙලා පීචන් වෙන්නෙත් එක හන්දම තමයි ඉතින්....ලොලේ ලොල් ඈ...

6 comments:

  1. වල් කුරුල්ලා. ලැජ්ජාවේ බැරුවා :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඈ...ලැජ්ජා මම මෙව්වා කියද්දීන් තමයි ඈ...පල පල යන්ඩ...වල් කම නෙවෙයි මතන් මේ ශ්රුන්ගාරය ඈ...එකෙන්ම...

      Delete
  2. සත්තු අතරෙ ආදරේ කියන හැඟීම නෑ කියන එක මං පිලිගන්නෙ නෑ :(

    ReplyDelete
  3. අන්න එතන සුට්ටන් මෙව්වා එකක් තියනවා මතන්....මමත් පිලිගන්නවා සත්තු අතර යම් කිසි හැගීම් ඇති...නමුත් අපි නිර්වචන දෙන ආදරය නෙවෙයි...උන්ටම අවේනික වුනු දෙයක් ඇති...

    ReplyDelete
  4. අක්කෙකුට පෙන්නපු පාර දිගේ ඔන්න මාත් ආවා , හිටහං මිස් වෙච්චා කියවලා එන්නං

    ReplyDelete

අදහසක් දාමුද?